DARRER DIA: BALL, GRADUACIÓ I MOLTES EMOCIONS

I va arribar l'últim dia de curs i amb ell, es tanca una etapa preciosa en la qual hem compartit molts moments dels que deixen empremta per sempre. Ja sabeu l'emocionada que estava, que em costava fins a parlar. Us vull tornar a donar les gràcies famílies per la vostra col·laboració, la vostra paciència, per demostrar-me tant d'afecte sempre i per haver-me confiat als vostres fills i filles que eren tan petitets quan varen començar... Haver compartit aquests cursos amb ells ha estat un regal immens. Sento molta gratitud per totes les coses boniques que he après d'ells i de vosaltres, per totes les vivències tan polides que hem viscut i tot l'amor que m'emporto. 💕💕

Encara que sigui un comiat ja sabeu que ens veurem a l'escola perquè encara que es facin grossos sempre seran un poc els meus nens i nenes i em sento molt orgullosa de tot el que han evolucionat al llarg d'aquesta etapa. De veritat, són molt especials. Gràcies per tot famílies i ens veiem per l'escola!!💗💗



Fent click en el collage podreu accedir a les fotos individuals de cadascun amb la toga i el birret.

I finalment, us volia fer un vídeo de record d'aquesta etapa des de 3 anyets fins ara... com han canviat!! Espero que us agradi i us emocioni tant com jo en fer-ho... Us estimo molt!! Què gaudiu molt de les vacances!!💦💞

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARLEM DE... LA IMPORTÀNCIA DE LA MOTRICITAT FINA