PLANNING PER AL DIMECRES 13/05/20
Bon dia Arcs de Sant Martí i famílies! Espero que us hàgiu aixecat amb energia!! Anem pel planning per a avui? Espero que gaudiu molt de les propostes!
- Assemblea: Comencem parlant de com ens sentim, cantem les cançons per a despertar-nos, mirem el nostre calendari i escrivim la data. També mirem quin temps fa i fiquem "l'element" al pot que pertoqui, per poder fer l'estadística del temps al final de la setmana. Si voleu, podeu demanar-lis quants cosetes hi ha a cada pot perquè intentin fer estimacions de quantitat.
- Assemblea: Comencem parlant de com ens sentim, cantem les cançons per a despertar-nos, mirem el nostre calendari i escrivim la data. També mirem quin temps fa i fiquem "l'element" al pot que pertoqui, per poder fer l'estadística del temps al final de la setmana. Si voleu, podeu demanar-lis quants cosetes hi ha a cada pot perquè intentin fer estimacions de quantitat.
- Avui us proposo la rima Rompompom de la Tamara Chubarosky amb la que treballem onomatopeies, que són molt importants per a l'adquisició de la consciència fonològica, el desenvolupament del llenguatge oral, entre altres beneficis.
Lletra Rompompom
El nanet estava treballant
Rom-pom-pom, Rom-pom-pom,
rom-pom pom-pom pom-pom, pom.
I a la muntanya se’n va anar cantant:
La-la-là, la-la-là, la-la-la-la, la-la-là.
Allà dalt un entrepà es va menjar:
Nyam-nyam-nyam, nyam-nyam-nyam,
nyam-nyam-nyam-nyam, nyam-nyam-nyam.
I rient va baixar:
Ja-ja-ja, ja-ja-ja,
Ja-ja-ja-ja, ja-ja-ja.
A casa una sopa va xarrupar:
(absorbir)
I dormidet es va quedar.
Shhh, shhh, shhh.
Lletra Rompompom
El nanet estava treballant
Rom-pom-pom, Rom-pom-pom,
rom-pom pom-pom pom-pom, pom.
I a la muntanya se’n va anar cantant:
La-la-là, la-la-là, la-la-la-la, la-la-là.
Allà dalt un entrepà es va menjar:
Nyam-nyam-nyam, nyam-nyam-nyam,
nyam-nyam-nyam-nyam, nyam-nyam-nyam.
I rient va baixar:
Ja-ja-ja, ja-ja-ja,
Ja-ja-ja-ja, ja-ja-ja.
A casa una sopa va xarrupar:
(absorbir)
I dormidet es va quedar.
Shhh, shhh, shhh.
- Avui us proposo un joc de desenvolupament neuromotor amb el que podran treballar la coordinació óculo-manual i les habilitats lògico-matemàtiques de manera transversal i globalitzada, què és com treballem a l'educació infantil. Això vol dir que amb una mateixa proposta treballem diferents aspectes del desenvolupament. Fent click al seguent enllaç, podeu veure els múltiples beneficis d'aquesta proposta. Neuromotricitat en el desenvolupament lògico-matemàtic.
Materials que necessitem:
- Capsa de cartró (per exemple dels cereals)
- Tisores
- Rotulador
- Canyetes de plàstic
- Escuradents
Aquí teniu una plantilla de l'eriçó però poden triar la que més els hi agradi per internet. Si no teniu per imprimir podeu fer-la a mà alçada a un full.
A més a més, us proposo que intentin estimar quantes pues creuen que té el seu eriçó, desprès les hauran de comptar i veure si han dit més o menys pues de les que hi ha realment, i per últim, escriure el número a un paper.
- Anglés. Les activitats d'anglés que ens proposa na Tamara aquesta setmana son aquestes.
- Anglés. Les activitats d'anglés que ens proposa na Tamara aquesta setmana son aquestes.
- Altres propostes per traballar la coordinació visio-motora i óculo-pèdica (ulls i peus), és a través de jocs tan divertists com aquest amb el globus, que té una mica més de moviment i que també podeu fer molt fàcilment a casa.
- Finalment, per tornar a la calma, us proposo imitar les postures de yoga del animals. Espero que us agradin i ajudin a relaxar-se!
Moltes gràcies famílies per tota la feina i l'esforç que esteu fent. Molts d'ànims i una abraçada molt gran!!! 💚💚💚
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada