PLANNING PER AL DIJOUS 14/05/20

Bon dia famílies! Com esteu? Avui ja és dijous i aquestes són les activitats que us proposo per fer a casa. Ànim!! 

- Assemblea: Com cada dia comencem parlant de com ens shem aixecat, cantem les cançons per a despertar-nos, mirem el nostre calendari i escrivim la data. També mirem quin temps fa i fiquem "l'element" al pot que pertoqui, per poder fer l'estadística del temps al final de la setmana. Els hi podeu demanar quants cosetes creuen que hi ha a cada pot perquè intentin fer estimacions de quantitat a simple vista.

*Recordeu que per a evitar que es faci avorrit la rutina d'escriure la data, podem anar variant el format d'escriure: amb una pissarra vileda, amb lletres magnètiques, amb una safata amb sal, en una bossa zip amb pintura, amb bolígrafs de colors, amb pintura de dits...





- Avui recordarem la rima de na Tamara Chubarosky que vàrem aprendre el dilluns, "El chaparrón". Recordeu que aquestes rimes ajuden a precisar l'articulació, a la tonicitat de la llengua i llavi, a la tonicitat muscular, a l'atenció, bona postura, etc... Per tot aix, és important que vosaltres feu de  model, vocalitzeu molt i imiteu els moviments del vídeo.


Lletra "El chaparrón"
Plou a la muntanya, 
Plou a la muntanya, 
plou al meu balcó, 
nena no et mullis, 
amb el xàfec fort.
Posa’t un paraigües, 
un paraigües gros, 
nena no et mullis, 
amb el xàfec fort.


- Posarem la nostra creativitat en marxa amb una proposta molt divertida! Us haureu de dibuixar a vosaltres mateixos. Podeu emprar l'ajuda d'un mirall i vuere quins trets us defineixen, després diluïu tempera amb aigua o directament aquarel·les. Posarem unes gotes damunt del cap, i amb una palleta o un paper enrotllat bufem en aquestes gotes perquè vagi corrent la pintura i així crearem el cabell. Aquí us adjunto unes imatges perquè ho vegeu! En aquest vídeo també podeu veure aquesta tècnica: PINTURA SOPLADA






- Aquesta proposta també és pot complementar, si dibuixeu la meitat de la seva cara i ells han de completar l'altra part del dibuix. D'aquesta manera treballen la simetria, què és fonamental per desenvolupar la lateralitat, la percepció visual, el traç, etc. També ho poden fer amb formes geomètriques o dibuixos d'animals. A internet hi ha molts d'exemples, aquí us deixo alguns, pero poden triar els que més els hi agradi!


* Si no podeu imprimir, podeu fer-lis mitja forma geomètrica a un full i que ells facin la simetria! De fet, podeu afegir també el rectangle, que ja ho varem traballar a classe. Enrecordeu-vos de nombrar-lis el nom de les figures en català perquè no l'oblidin: CERCLE, QUADRAT, TRIANGLE, RECTANGLE. 

- Avui per a activar-nos us proposo aquest repte de "salt d'alçada". A veure com d'alt sou capaços de saltar. A practicar!!





- I per a tornar a la calma us animo a practicar aquesta cançó del lleó. Primer practiquem els moviments sense música i després ja amb música.


Aixó és tot per avui famílies! Demà seguirem amb més activitats per aprendre mentre jugam. Espero que ho hàgiu passat bé avui fent les activitats. Una abraçada molt molt gran, us estimo molt Arcs de Sant Martí! 💚💚💚

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PARLEM DE... LA IMPORTÀNCIA DE LA MOTRICITAT FINA