PLANNING PER AL DILLUNS 20/04/20
Hola famílies!! Com esteu? Jo amb moltes ganes de veure-us a tots i abraçar als meus nens una altra vegada, que són uns campions i unes campiones!! I els papàs i les mamàs també ho esteu fent genial, ENHORABONA pel vostre esforç i dedicació!! Com us deia en el vídeo, estic molt contenta de ser la mestra dels Arcs de Sant Martí!!💜🌈💜
- Assemblea. Començarem com sempre parlant de com ens hem aixecat i com ens sentim. Cantarem les nostres cançons per a despertar-nos i començar el dia amb alegria i energia. Després, mirarem quina data és en el calendari, escriurem la data i farem un dibuix del temps (podeu fer una taula semblant a aquesta).
Mirant el calendari podem també comptar quants dies portem de quarantena i escriure el número. Utilitzarem el calendari també per a apuntar els aniversaris dels amics i familiars i així també podrem comptar per exemple, quants dies falten per a l'aniversari de l'avi/a…
I després d'aquests dies de descans de les activitats de l'escola, tornem a reprendre els plannings diaris i comencem el 3r trimestre!! Espero que estigueu traient tot lo positiu d'aquesta situació i sobretot intenteu gaudir d'aquest temps en família al màxim. Ja sabeu que les activitats que us proposo les podeu adaptar com vulgueu. Comencem amb el planning per a avui?

Mirant el calendari podem també comptar quants dies portem de quarantena i escriure el número. Utilitzarem el calendari també per a apuntar els aniversaris dels amics i familiars i així també podrem comptar per exemple, quants dies falten per a l'aniversari de l'avi/a…
- Avui us proposo veure aquest preciós curt “A cloudy lesson”. En aquesta història, i gràcies a la iniciativa que li permet l'avi al seu nét, veiem com el petit, després d'haver-se equivocat diverses vegades, decideix provar una cosa nova. Decideix innovar. Al mateix temps, el seu avi tampoc dubte a ajudar-lo, donant forma així a la màgia de la col·laboració i la confiança, aquí on només poden sortir coses meravelloses, com a núvols en forma d'estrelles o d'animals.
- Després de veure el vídeo, els podem fer diverses preguntes per a veure si han entès el missatge: quins personatges surten en la història?, què li vol ensenyar a fer l'avi al seu nét?, què passa quan el nen intenta fer núvols?, com creus que se sent el nét i l'avi quan es trenca l'utensili de fer núvols?, quina idea se li ocorre al nen?, com reacciona l'avi?
- Ara us proposo que, com el nen de la història, deixeu volar la vostra imaginació i que li doneu una nova vida a diferents materials que teniu a casa (cartó, oueres, taps, pots, rotllos…) per a fer joguines reciclades. Us deixo alguna idea però segur que els vostres fills/es us sorprenen amb idees genials. Per això, deixeu que experimentin lliurement amb els materials i creuen la seva joguina amb la vostra ajuda.
- Per a moure'ns, avui ballarem aquesta cançó del Just Dance que espero que us agradi i la gaudiu.
- Per a tornar a la calma, escoltarem aquesta rima amb moviment, El cocodril. Després, ho tornarem a escoltar i repetirem els moviments. Com l'estructura és molt repetitiva i fàcil d'aprendre el podem veure diverses vegades per a aprendre'ns-ho i així afavorir la bona articulació dels músculs buco-facials, la memorització i la coordinació amb el moviment.
I amb això, acabem les activitats per a avui. M'agradaria proposar-vos a partir d'ara que perquè hi hagi més feed back entre nosaltres (i atès que encara no sabem quan tornarem a l'escola) deixeu un comentari sota les entrades i que m'aneu enviant algunes fotos cada setmana de les activitats que heu fet a casa i així jo les aniré posant també en el blog. Me les podeu enviar a tanitpb@gmail.com. Gràcies per la vostra col·laboració!! Us envio molts petonets, us estimo Arcs de Sant Martí!! 💚💚💚
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada